tirsdag den 18. juni 2013

Scrap i Billund.


Scraphygge i Billund!
UDSOLGT
Lørdag d. 24. August 2013
Fra kl. 9.30 – 18.00

Adresse: Kløvermarken 312 

Vi starter dagen klokken 9.30 med fælles kaffebord med rundstykker m.m.
Der er Kaffe/The hele dagen – og lidt kage til eftermiddagskaffen.
For arrangementet skal indbetales kr. 75,00 pr. person, senest d. 10. August. Kontonummer fås ved tilmelding til Dorthe på mail:  pabst1@bbsyd.dk
(det er vigtigt at skrive fulde navn på indbetalingen)

Der er plads til 50 deltagere – så det er ”først til Mølle”.
Du skal være mindst 15 år for at deltage.

Scrapbook Fun og Hobbygården har lovet at komme med butikkerne – så der bliver lidt til at friste tegnebogen.

Vi laver selvfølgelig et hjørne hvor du kan sælge det du ikke selv bruger – og købe noget andet. Et ”brugtbord”
Det er KUN de fremmødte butikker der sælger nye varer!!!!

Man kan medbringe mad, der er mulighed for at købe pølsehorn og sodavand til 5 kr. stykket
eller der er rig mulighed for at bestille fra Pizzaria eller lignende.

Der vil i løbet af dagen være små overraskelser.

Eventuelle spørgsmål kan sendes til Bodil eller Dorthe på følgende mail:

eller

Vi glæder Os til at se dig J Vel mødt!

3 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig også til at se dig igen - i normale omgivelser. Det er jo lidt forkert at møde dig på et museum, ikke ? haha.
    Jeg er tilmeldt hos den travle Pips.
    Knus.

    SvarSlet
  2. Vi glæder os også til at deltage, for det var et kanon flot arrangement sidste år.
    Det kan kun blive godt :-)
    5 x Scrappers By Choice fra Lind

    SvarSlet
  3. Jeg har sørme også været heldig og fået en plads til Scrap i Billund. Jeg glæder mig til at hilse på dig igen ;-)

    SvarSlet